Become a Partner

Dear Friends,

Just like your own organisation, the EAHR (European Association for Human Rights is very active in the battle for a world more equal, more just, more harmonious and more respectful towards minorities and the disadvantaged.

In order to share our respective ideas more and to reach a larger public, I am inviting you to include your logo, plus a brief resume of your activities, on our site:

www.humanrights-association.org

Please find attached our partner form HERE and (modest) subscription list; all sums collected are directly aimed at aiding condemned prisoners on death row in Texas prisons and elsewhere.

Please note that the aim of this contact with you is in no way a demand that you join the EAHR, but is simply a communicative step so as to inform you of our site in order to gather together a larger number of humanitarian and charity associations.

I remain of course at your disposition for any further information that you may require regarding this associative step.

Best wishes,

Tim BROADBENT

Vice-chairman

Cher(e)s Ami(e)s,

Comme l’EAHR (European Association for Human Rights), votre organisme est très actif dans la lutte pour un monde plus égalitaire, plus juste, plus harmonieux et plus respectueux envers des minorités et des gens désavantagés.

Afin de partager davantage nos idéaux respectifs et sensibiliser un public plus large, je vous invite par la présente à faire figurer votre logo ainsi qu’un (bref) résumé de vos activités sur notre site : www.humanrights-association.org

Vous trouverez en piéce jointe ICI  notre grille de (modestes) cotisations à cet égard, toute somme récoltée destinée à aider directement les condamnés à mort dans les prisons de Texas et ailleurs.

Veuillez noter que le but de cette prise de contact n’est en aucun cas une demande d’adhérer à notre association mais simplement une démarche communicative afin de fédérer vos informations sur notre site internet afin de rassembler un plus grand nombre d’associations humanitaires et caritatives.

Je reste, bien entendu, à votre entière disposition pour toute information complémentaire concernant cette démarche associative.

Tim BROADBENT
Vice Président