BUY A BOOK & SAVE A LIFE

This book is written by Gerald E. Marshall, an innocent Death Row inmate of the Allan B. Polunsky unit in Texas. In this book he takes you through all the faces of his life. His early youth in foster care, growing up, about the crime that he did not commit and about his hard time on Death Row.

With buying this book you do not only get to read a first hand experience from an (innocent) Death Row inmate, but you'll also support the European Association for Human Rights. On this website you can read more about the Association and what they do to help (proven) innocent Death Row inmates.

Gerald E. Marshall

Ce livre est écrit par Gerald E. Marshall, un condamné à mort innocent dans l'unité B. Allan Polunsky au Texas. Dans ce livre, il vous emmène à travers tous les visages de sa vie. Sa jeunesse en famille d'accueil, en grandissant, sur le crime qu'il n'a pas commis et sur son moment dans le couloir de la mort.

Avec l'achat de ce livre, vous n'allais pas uniquement  vivre une expérience de première main d'un détenu (innocent) dans le couloir de la mort, mais vous aurez également soutenu l'association européenne des droits de l'homme. Sur ce site vous pouvez en savoir plus sur l'Association et ce que nous faisons pour aider les condamnés à mort innocents (prouvées).

Dieses Buch wird von Gerald E. Marshall, einem unschuldigen Todeskandidaten des Allan B. Polunsky Einheit in Texas geschrieben. In diesem Buch nimmt er Sie durch alle Seiten seines Lebens. Seiner frühen Jugend in Pflegefamilien, das Erwachsenwerden, über das Verbrechen, das er nicht begangen hat und über seine harte Zeit im Todestrakt.

Mit dem Kauf dieses Buches haben Sie nicht nur zu erhalten, um eine Erfahrung aus erster Hand von einem (unschuldig) Todeskandidaten zu lesen, aber Sie werden auch für die europäische Vereinigung für Menschenrechte. Auf dieser Website können Sie mehr über den Verein und was sie tun, um (bewährte) unschuldige Todestraktinsassen zu helfen zu lesen.

Interview with Gerald Marshall

999489 - From Foster Care To Texas Death Row.

Available in English, German , Italian and French

Click on link to be directed to the sales site

La version Française est disponible à l'achat ici.

Envoyé directement par notre association.

.com   .co.uk  .fr   .it  .de   .e